Moj A1

Hitrost interenta nižja od oglaševane


Pozdravljeni,

 

pisal sem že na podporo, ampak mi niso znali podrobno razložiti zakaj je moja hitrost interneta na optiki v paketu M nižja od oglaševane. Kakšna tehnična omejitev? Čudno, da te tehnične omejitve ni bilo na T2, kjer sem imel 200/20 brez težav. To se mi zdi zavajanje kupcev. Je pa dobra stvar A1, da ni vezave. Je še kdo tu, ki je imel enako težavo in mu je uspelo rešiti to tehnično omejitev?

 

Lep pozdrav!


Odgovori 5

Uporabniška raven 3

Tudi jaz sem že spraševal, pa nisem izvedel nič pametnega. Paket net +tv l, hitrost bi morala biti 350/40, je pa hitrost (povprečna) okoli 270-300mbps.

 

Ok, sej razumem, da prihaja do odstopanj (recimo da je 15 mbps manj), ampak da je pa takšna razlika pa si nebi mislil. Sem imel dva meseca zakupljeno hitrost 500/100, pa nikoli ni prišlo čez 430mbps.

 

 

Mislim da smo kr vsi na istem. Vse obljubijo samo da se proda. Prvi teden je še delalo nekak tko k more ampak to sedaj je pa kr porazno.

Paket 350/40 

 

 

10061527719.png

 

 

 

 

 

 

Uporabniška raven 3

Sej pri običajnih uporabnikih se pri delovanju nič ne pozna, al ti dela 200 al 400 mbps, ampak če se ne motim, optika zagotavlja ves čas visoke hitrosti, pa naj bo to zvečer, zjutraj, v nedeljo, pozimi ali poleti in to brez večjih izpadov/odstopanj pri hitrosti. 

Me pa skrbi dejstvo, da se tehniki pri a1 ne izobražujejo kaj dosti, ker sem že vsaj dvakrat poizvedoval za omenjeno težavo in nikoli niso znali odgovoriti, kaj je glavni razlog.

Zakaj lahko telekomov uporabnik dobi hitrost npr. 495mbps na moji lokaciji, jaz pa 370 ali pa še manj?

In ne, ne bom več pošiljal svojih podatkov v zasebna sporočila, ker je dovolj očitno, da nisem edini, ki je to opazil.

Bilo bi dobro, da se oglasi tukaj kakšen tehnik, ki za razliko ve kaj o omrežjih, da ni tam v a1 samo zaradi tega, da čaka vsak mesec 15-ega oz. kadar je plača. 

 

Sem pisal na podporo in se stalno sklicujejo na “tehnično omejitev”, kaj več ne povedo. Tudi ne znajo pojasniti zakaj pri T2 ni bilo te omejitve. Ko sem pisal na Telekom, se jim je čudno zdelo, zakaj bi dali manjšo hitrost kot oni oglašujejo. Da ne govorim kako počasna je podpora.

Imam paket M, kjer je oglaševana hitrost 200/40, jaz jo imam 100/20. Razumem 10% manjše hitrosti, ampak to je pol manj! Edino kar mi preostane je, da spremenim paket v S in čakam kakšne akcije od drugih ponudnikov.

Če popravijo to hitrost in naredijo aplikacijo za smart TV, bi bili top!

Poleg tega da kocka NETFLIX, hitrost na optiki je kot, da bi imeli v valovih dinamične hitrosti.

Porazno vse skupaj! A1 - najslabša uporabniška izkušnja do sedaj.

Odgovor