Moj A1
Rešeno

Xplore TV box ne deluje že mesece. Kaj lahko storim?


Julija smo prejeli TV vmesnik, ki pa še vedno ne deluje. 

 

Imamo boljši TV (Philips 55PUS7909/12 android) na katerem ne deluje Xplore TV box. Menjali smo kable, vhode,… Na TV delujejo vse ostale naprave (laptop, raspyberry Pi, ostali TV boxi, ki smo jih imeli). TV sem že updejtal in resetiral.

Napaka: “A1 se posodablja/nalaga” se prikaže, TV slike ni (prikaže se roza šum), zvok je. Torej neka komunikacija je, ampak pri TV sliki ni pravilna.

A1 sem klical že vsaj 10x in poslal kupico mailov, vendar vendo ista zgodba: porabimo kup časa, kjer resetiram škatlico, menjam vhode, potem pa dajo zadevo naprej. Ko eventuelno čez več kot teden dni kličejo nazaj (nazadnje so me čez 10 dni od emaila), sem klic zamudil, nato dobim sporočilo, da pokličem na 040 in potem dobim spet naključnega operaterja, s katerim box resetiramo in spet ne deluje in spet dajo zadevo naprej in se vrtimo v krogu. Vmes pošljejo nov box, ki tudi ne deluje in se krog spet zavrti.

Se zavedam, da je del odgovornosti moje, vendar po 10 dneh nisem več toliko pozoren in telefona ne nosim s sabo pod tuš, saj klica ne pričakujem več.

Eden izmed svetovalcev mi je povedal, da se zadevo da rešiti, le prave nastavitve morajo nastaviti, vendar tega svetovalca ne dobim več nazaj.

Zanima me kaj lahko še storim, saj sem porabil že ure in ure, da čakam na linijo in preklapljam kable. In takole potem tečejo meseci, nam pa TV če vedno ne deluje. Me res ne morejo poklicati nazaj v manj kot 10 dneh? Res ne more priti nekdo in urediti?

icon

Najboljši odgovor od 1janez 28 oktober 2020, 08:01

Evo, kupil sem boljši kabel. Ni bilo spremembe.

Potem sem na drugem TV postavil ločljivost 1080p namesto 4K, prestavil na nov TV in deluje! Bolje 1080p kot brez slike :)

Hvala za pomoč!

Škoda, da A1 operaterji niso to ugotovili. Šlo mi je veliko časa in živcev.

Vsekakor je 1080p boljše kot nič. Poglej nastavitve slike v samem televizorju. Verjetno bi s spremembo nastavitev v televizorju dobil boljšo ločljivost. Vsaj moral bi. V kolikor ti ne uspe, pa pokliči tehnično podporo za televizor. Ali pa jim piši. Pa srečno. 

Ogled izvirnika

Odgovori 11

Uporabniška raven 1

Julija smo prejeli TV vmesnik, ki pa še vedno ne deluje. 

 

Imamo boljši TV (Philips 55PUS7909/12 android) na katerem ne deluje Xplore TV box. Menjali smo kable, vhode,… Na TV delujejo vse ostale naprave (laptop, raspyberry Pi, ostali TV boxi, ki smo jih imeli). TV sem že updejtal in resetiral.

Napaka: “A1 se posodablja/nalaga” se prikaže, TV slike ni (prikaže se roza šum), zvok je. Torej neka komunikacija je, ampak pri TV sliki ni pravilna.

A1 sem klical že vsaj 10x in poslal kupico mailov, vendar vendo ista zgodba: porabimo kup časa, kjer resetiram škatlico, menjam vhode, potem pa dajo zadevo naprej. Ko eventuelno čez več kot teden dni kličejo nazaj (nazadnje so me čez 10 dni od emaila), sem klic zamudil, nato dobim sporočilo, da pokličem na 040 in potem dobim spet naključnega operaterja, s katerim box resetiramo in spet ne deluje in spet dajo zadevo naprej in se vrtimo v krogu. Vmes pošljejo nov box, ki tudi ne deluje in se krog spet zavrti.

Se zavedam, da je del odgovornosti moje, vendar po 10 dneh nisem več toliko pozoren in telefona ne nosim s sabo pod tuš, saj klica ne pričakujem več.

Eden izmed svetovalcev mi je povedal, da se zadevo da rešiti, le prave nastavitve morajo nastaviti, vendar tega svetovalca ne dobim več nazaj.

Zanima me kaj lahko še storim, saj sem porabil že ure in ure, da čakam na linijo in preklapljam kable. In takole potem tečejo meseci, nam pa TV če vedno ne deluje. Me res ne morejo poklicati nazaj v manj kot 10 dneh? Res ne more priti nekdo in urediti?

Jaz sem imel po zamenjavi TV vmesnika (KAON) podoben problem. Zvok je bil, slika pa črna. Prikazovali pa so se napisi  in podnapisi. Po zamenjavi HDMI kabla se je problem rešil. Imel sem boljši kabel s podporo 4K. Na starem TV vmesniku je deloval brez problema. Lahko poskusiš s spremembo ločljivosti, ki je privzeto nastavljena na Auto. Lahko pa povrneš vmesnik na tovarniške nastavitve, vkolikor še nisi poskusil. Mogoče bo kaj od tega pomagalo. 

Bom poskusil s 4K kablom. Kako pa spremenim ločljivost (na škatlici?) Kako povrnem vmesnik na tovarniške nastavitve?

Uporabniška raven 1

Bom poskusil s 4K kablom. Kako pa spremenim ločljivost (na škatlici?) Kako povrnem vmesnik na tovarniške nastavitve?

Greš na Nastavitve - zvok in slika - TV ločljivost in nastaviš, kar ti bo najboljše. Moraš poskušat. Odvisno od televizorja. Za ponastavitev: Nastavitve - sistem - ponastavi nastavitve. Jaz imam 4K televizor in uporabljam 4K HDMI  kabel. Sedanji HDMI deluje, prejšnji pa, ne vem zakaj ni. 

To storim na boxu ali TV-ju?

TV žal nima nastavitev za resolucijo. Pri TV boxu pa ne morem nič nastavljati, ker ne vidim slike. Morda če preklopim na drug TV in tam nastavim, si škatlica zapomni nastavitve, ko jo dam iz elektrike?

Uporabniška raven 1

To storim na boxu ali TV-ju?

TV žal nima nastavitev za resolucijo. Pri TV boxu pa ne morem nič nastavljati, ker ne vidim slike. Morda če preklopim na drug TV in tam nastavim, si škatlica zapomni nastavitve, ko jo dam iz elektrike?

Ko vklopiš vmesnik je na TV v sredini manjša slika. Takoj pritisni desno smerno tipko na daljincu, da prideš do nastavitev. Če pa ne vidiš nič na ekranu, poskusi na drugem TV z istim kablom. Tako boš videl ali je kabel v redu. Verjetno se nastavitve ohranijo. Za poskusit je. Pri meni je bila manjša slika na ekranu, seveda je bilo samo črno in zvok.

Ko nehati nalagati A1 začetni zaslon, mi TV čist zašteka. Razen zvoka.

Uporabniška raven 1

Ko nehati nalagati A1 začetni zaslon, mi TV čist zašteka. Razen zvoka.

Če lahko reguliraš ločljivost na televizorju, poskusi tudi to. Lahko je vzrok nedelovanja v kablu ali vmesniku. Lahko pa tudi v televizorju. Poskusi še na drugem TV, če imaš možnost. Sicer pa bo moral to rešiti tehnik A1.

Kakor sem napisal, z A1 operaterji sem se menil vsaj 10x in porabil ure in ure, pač podajo zadevo naprej in se nič ne premakne.

Na drugem TV box dela. In vse ostale naprave delujejo na tem TV. Edina kombinacija, ki ne deluje je ta TV in box. Kable sem že menjaval. Bom kupil dražjega.

 

Uporabniška raven 1

Kakor sem napisal, z A1 operaterji sem se menil vsaj 10x in porabil ure in ure, pač podajo zadevo naprej in se nič ne premakne.

Na drugem TV box dela. In vse ostale naprave delujejo na tem TV. Edina kombinacija, ki ne deluje je ta TV in box. Kable sem že menjaval. Bom kupil dražjega.

 

Poskusi z drugim kablom.

Jaz imam zdaj tega

https://www.enaa.com/hdmi-kabli/hdmi-kabel-z-mrezno-povezavo-1-5m-delock-crn-high-speed-ultra-hd-4k-slim

Poskusi tudi z drugačnimi nastavitvami za sliko na TV.

Evo, kupil sem boljši kabel. Ni bilo spremembe.

Potem sem na drugem TV postavil ločljivost 1080p namesto 4K, prestavil na nov TV in deluje! Bolje 1080p kot brez slike :)

Hvala za pomoč!

Škoda, da A1 operaterji niso to ugotovili. Šlo mi je veliko časa in živcev.

Uporabniška raven 1

Evo, kupil sem boljši kabel. Ni bilo spremembe.

Potem sem na drugem TV postavil ločljivost 1080p namesto 4K, prestavil na nov TV in deluje! Bolje 1080p kot brez slike :)

Hvala za pomoč!

Škoda, da A1 operaterji niso to ugotovili. Šlo mi je veliko časa in živcev.

Vsekakor je 1080p boljše kot nič. Poglej nastavitve slike v samem televizorju. Verjetno bi s spremembo nastavitev v televizorju dobil boljšo ločljivost. Vsaj moral bi. V kolikor ti ne uspe, pa pokliči tehnično podporo za televizor. Ali pa jim piši. Pa srečno. 

Odgovor