Vprašanje

Xplore TV


Jst sem nad tem Xplore TV obupal. 

V nedeljo splošen izpad, OK, v torek mi spet vn vrže, črn zaslon, včeraj mi spet vn vrže, kot bi dal na pavzo, vsakič na telefonu čakam na prostega svetovalca, potem pa ista zgodba, resetiranje in začne delat. Zanimivo, da že odzivnik vnaprej pove, da je potrebno ob nedelovanju storitev  box izklopit iz elektrike. Mislim, da je bolje, da razvijete čisto novo platformo, ker tole je polom. Sem primerjal delovanje - hitrost različnih operaterjev, Telekom, Telemach, T2… Vse dela s svetlooobnoo hitrostjo, tukaj pa včasih traja tudi par sekund da prešalta iz enega kanala na drug kanal. Kolegi se kar čudijo, ko gledamo kakšno tekmo. 

Pa kaj hudiča koga zanimajo posodobitve, naj se direktno prižge tv in to je to, ne pa neka PRVA NAMESTITEV, itd...

Pa še ena pripomba, pri programih +18 je potrebno pri vsakem šaltanju programa vtipkat kodo. Zakaj neki? Vtipkaš enkrat in to je to. Včasih tudi vmes vrže, da je potrebno še enkrat vtipkat kodo. Jaoooo. 

Kaj mi pomaga, če je A1 poceni in brez vezave, če ne dela…

Zamenjana sta bila že dva modema in dva boxa.

Ne vem, ne vidim več smisla da vztrajam na A1, češ da bo bolje…, ker najbrž ne bo. 


Odgovori 3

Uporabniška raven 1

kar navadi se, bolje ne bo… pri nas je enako, priklicati tehnicno pomoc pa… prej boga dobis na telefon. drugace pa pravijo da nijm vecinoma vse ok deluje in pozorno skrbijo za svoje stranke…

mogoce se pa preusmerjajo v prodajo pralnih strojev, kar niti ni slabo, saj jim prodaja bele tehnike mogoce bolje uspeva kot pokrivati telekomunikacije..

 

v glavnem ker nam je vas cas pomemben… se vam ne oglasamo in zaradi porzasedenosti se opravicite caz dva dni da zal niste uspeli pokicati nazaj…

 

ko mislite da nizje ne gre… gre… A1

Na A1 sem 2 leti in pol. S prejšnjimi boxi je zadeva delala.  Z xplore tv sem začel takoj, ko je prišel na trg. Zanimivo, da takrat ni tako štekalo,.kot sedaj. Zdaj je pa obup.Vsak teden slabše.  Ta teden sem že vsak dan poklical, ker je vse zaštekalo. Nižji račun ne odtehta teh živcev, ki jih porabiš za tole. Odziva pa nobenega. 

Uporabniška raven 1

kar navadi se, bolje ne bo… pri nas je enako, priklicati tehnicno pomoc pa… prej boga dobis na telefon. drugace pa pravijo da nijm vecinoma vse ok deluje in pozorno skrbijo za svoje stranke…

mogoce se pa preusmerjajo v prodajo pralnih strojev, kar niti ni slabo, saj jim prodaja bele tehnike mogoce bolje uspeva kot pokrivati telekomunikacije..

 

v glavnem ker nam je vas cas pomemben… se vam ne oglasamo in zaradi porzasedenosti se opravicite caz dva dni da zal niste uspeli pokicati nazaj…

 

ko mislite da nizje ne gre… gre… A1

Ne preusmerjajo se v prodajo pralnih strojev. So se že preusmerili v prodajo skirojev in bele tehnike. To je pri njih prioriteta. Ko grem na Moj A1 takoj začnejo tečnarit ali me zanima nakup. Tečnarijo tudi preko SMS. Ko bi bili toliko zagnani za odpravljanje težav!

Odgovor