Moj A1
Rešeno

Tv ne deluje ali deluje z napakami!


Uporabniška raven 1

Ok, a mogoče komu deluje tv storitev vsaj 3 dni brez napak?

Jaz več ne vem kaj storiti!

Očitno bo potrebno poslati dopis na A1 zaradi nedelovanja.

Klical bom vsak dan, ko nebo delovalo kot mora, zbiral klice in prijave in potem prijavil na pristojne službe.

Saj to ni normalno, da placujemo nekaj kar ne deluje niti 1 dan kot bi moralo.

Predlagam, da se nas čimveč zbere in da že enkrat uredijo to kar plačujemo! 

icon

Najboljši odgovor od A1_Urska 18 april 2021, 18:55

@rookie So še pristone težave? Če so, prosimo za podatke o naročniku in naslovu, kjer se storitve uporabljajo v zasebnem sporočilu.

Ogled izvirnika

Odgovori 9

Uporabniška raven 3
Značka +3

@rookie So še pristone težave? Če so, prosimo za podatke o naročniku in naslovu, kjer se storitve uporabljajo v zasebnem sporočilu.

Se pridružujem mnenju. Po skoraj 1 letu konstantnih napak niso še uspeli odpraviti niti ene. Vse kar naredijo je da menjajo opremo, ki nato deluje isto kot prej in napake so vseskozi prisotne. Žal trenutno najslabši od vseh ponudnikov teh storitev. 

Uporabniška raven 1

@rookie So še pristone težave? Če so, prosimo za podatke o naročniku in naslovu, kjer se storitve uporabljajo v zasebnem sporočilu.

Težave so prisotne vsakodnevno!

Cukanje, zaustavljanje slike, da ne govorim o problemih za ogled nazaj - samo kockanje ali napisi ala napaka, trenutno ne deluje, itd!

Menjavate opremo, zdaj imam, če se ne motim, že tretji novi stb, vedno enake napake!

Vam tukaj napišem ime - Aleksander Jakša!

Groza od groze!

Najhuje je za vikend, ko se končno odločimo nekaj gledat, ne dela!

Zadnje čase, če se vas kliče, je tako že preden dobim nekoga, piveste, da so težave s tvjem!

To ni naša stvar, uredite zadeve ali se odstranite iz ponudnikov internetnih tv storitev!

 

pri nas je enako… odkar imamo net + tv, tv ze devet mesecev ne deluje pravilno, strokovnjaki ugotavljajo in popravljajo, niso pa ne ugotovili ne popravili.

 

mislim, da bi se bilo smiselno zdruziti in skupaj nastopiti proti A1, saj nam za ves cas motenega delovanja pripada oprostitev 100% placila tv racuna...

Uporabniška raven 1

Se strinjam! 

Začnimo zapisovati in snemati vse napake in klice na center, zbirati podatke in bomo skupaj posredovali na AKOS...

Ja res je obup tale A1. Ko kličeš jih tak ne dobiš, tajnica ti javi da bodo čimprej poklicali nazaj, kar pa pomeni ponavadi naslednji dan in še to te ne kliče tehnik, ampak neka oseba, ki ti ne zna pomagati, zato ti obljubi da bo dala stvar naprej in te bo poklical tehnik. Tako mineta dva dneva in če ravno takrat ko te končno le kliče tehnik nisi dosegljiv, vsa stvar pade v vodo in s klicanjem moraš začeti znova tako da se cela procedura ponovi. 

Ko pa končno prideta v stik s tehnikom, je problem ker cel dan le ne moreš biti zraven TV in ga čakati. Obljubi ti, da bo zadevo uredil na daljavo, ti pa mu potem javiš če bo uredu. Ko prideš domov narediš preizkus, vendar ni nič boljše. Hočeš poklicati, da napaka ni odpravljena, vendar kaj ko ne moreš dobiti tehnika, saj ti tajnica javi, da so vsi zasedeni in te bodo poklicali nazaj.

Pa smo spet na začetku tako kot sem zgoraj napisal.

Slika pa kocka naprej, oddajo za ogled nazaj pa niti pod razno ne moreš gledati.

No zdaj pa mi tudi programi v živo ne delajo več, ne samo ogled nazaj.

Samo obljubljajo da bodo uredili, vendar ni nič.

Edina rešitev - menjava operaterja.

Jaz sem po 1 letu konstantnih napak obupala, ker preprosto ne mislim vsak dan 100x resertirat modema in izgubljat zivcev, ker njihova oprema ne deluje.

Sedaj sem ze 3 tedne pri drugem ponudniku in dela vse brez problema.

Jaz sem po 1 letu konstantnih napak obupala, ker preprosto ne mislim vsak dan 100x resertirat modema in izgubljat zivcev, ker njihova oprema ne deluje.

Sedaj sem ze 3 tedne pri drugem ponudniku in dela vse brez problema.

No tudi jaz sem danes podpisal pogodbo z drugim operaterjem. Počasi odhajamo drug za drugim. Mogoče jih bo kaj izučilo, ali pa bodo še naprej nadaljevali s tako slabimi storitvami. Saj pri oglaševanju svojih storitev so zelo prepričljivi, vprašanje je le koliko časa jim bodo ljudje še nasedali.

Odgovor