Rešeno

Slika zmrzne pri časovnem zamiku


Pozdravljeni, imam paket A1 net + tv M.

Pri ogledu preteklih oddaj/filmov mi slika in zvok zmrzneta vsakih 15 do 20 sekund, cez nekaj 10 sekund se slika in zvok spet predvajata in stvar se ponavlja. Dogaja se na vseh programih, kateri imajo možnost ogleda nazaj.

 

Pri predvajanju v živo, tega problema ni, slika in zvok sta tekoča.

 

V nastavitvah sprejemnika sem preveril možnost posodobitve, pravtako sem izklopil sprejemnik (TV box) iz napajanja za nekaj minut.

Sprejemnik je KAONMEDIA KSTB3019

 

Te težave ni pri časovnem zamiku na aplikaciji XploreTV, ki jo imam na tabličnem računalniku.

 

Speedtest na tablici pokaze 90mbps down in 36mbps uplowd 3ms ping.

 

icon

Najboljši odgovor od A1_Urska 10 maj 2021, 15:59

@blazzzzz  Sporočiš še naročniške podatke v zasebnem sporočilu (ime, priimek, naslov, kontaktno številko)? Primer bomo posredovali tehnikom, da preverijo težavo.

Ogled izvirnika

Odgovori 7

Uporabniška raven 3
Značka +3

@blazzzzz  Sporočiš še naročniške podatke v zasebnem sporočilu (ime, priimek, naslov, kontaktno številko)? Primer bomo posredovali tehnikom, da preverijo težavo.

Imam iste težave kot piše gledalec zgoraj.

Prosim za hitro rešitev.

Hvala

blazzzzz,ali so tebi rešili problem zamrznitve slike in tona pri ogledu za nazaj? 

Meni so a1 "strokovnjaki" ve programe ki so v HD spremenili v SD. Saj ne morem verjeti, da si takole delajo norca iz nas! Pa tudi kljub temu ni nič boljše. 

blazzzzz javi mi prosim, kaj so tebi naredili 

Lp

Pri meni je še vedno isto. Javili so mi da gre za težavo katero trenutno rešujejo vzdrževalci.

Hvala za odgovor.

To njihovo reševanje pa res traja dolgo, tako kot aplikacija za smart tv, ki jo obljubljajo že 3 leta.

Jaz imam te iste težave že 5 mesecev. Ko sem prvič prijavil napako, so mi rekli "Zaenkrat splošne težave na območju nimamo." in naj restartam opremo. Ko sem ponovno javil, da se ni nič spremenilo, so pa rekli "Napaka pri delovanju časovnega zamika se trenutno odpravlja. Nimamo pa še točnega datuma kdaj bo odpravljeno."

Se pravi najprej ni napake, potem se pa ta napaka, ki ni napaka, odpravlja. Really?!? Kaj zdaj? A je napaka ali ni?

Pa sodeč po hitrem pregledu foruma se ta napaka pojavlja že kar dolgo časa. Kako lahko s čisto vestjo ljudem zaračunavate storitev, ki ne dela tako kot bi morala?

Dajte to popravit. Če ne znate, lahko priporočim firmo, ki vam lahko pri tem pomaga.

Jaz imam te iste težave že 5 mesecev. Ko sem prvič prijavil napako, so mi rekli "Zaenkrat splošne težave na območju nimamo." in naj restartam opremo. Ko sem ponovno javil, da se ni nič spremenilo, so pa rekli "Napaka pri delovanju časovnega zamika se trenutno odpravlja. Nimamo pa še točnega datuma kdaj bo odpravljeno."

Se pravi najprej ni napake, potem se pa ta napaka, ki ni napaka, odpravlja. Really?!? Kaj zdaj? A je napaka ali ni?

Pa sodeč po hitrem pregledu foruma se ta napaka pojavlja že kar dolgo časa. Kako lahko s čisto vestjo ljudem zaračunavate storitev, ki ne dela tako kot bi morala?

Dajte to popravit. Če ne znate, lahko priporočim firmo, ki vam lahko pri tem pomaga.

Točno tako. Kakor kaže bomo primorani prestopiti h konkurenci, ki teh problemov nima ( tako je pri sosedih, ki živijo v istem bloku).

Odgovor