Moj A1
Rešeno

Pomoč uporabnikom - zasedene linije


Več kot tri tedne nam ne deluje TV vmesnik. 

Klical sem nekajkrat, kjer zadeve A1 ni uredil, rekli so, da morajo vmesnik skonfigurirati, tedni pa minevajo. Kličem vsakih nekaj dni in vedno podobna zgodba.

Še večkrat pa sem klical in so linije zasedene, klicev nazaj pa ne dobim. Poslal sem tudi dva maila a brez odgovora.

 

Ima kdo kakšno idejo, kako A1 prepričam, da zadevo uredijo? Je edina opcija, da se obesim na telefon, čakam na operaterja in zapravljam svoj čas in upam, da jim bo desetič uspelo urediti?

icon

Najboljši odgovor od SI24Team 5 avgust 2020, 21:27

Piši jim na Facebook na zasebno sporočilo. Tam odgovarjajo hitro. Ali pa kontaktiraj enega moderatorja na tem forumu prek zs-ja (imajo oznako A1_ime).

Ogled izvirnika

Odgovori 2

Uporabniška raven 3

Piši jim na Facebook na zasebno sporočilo. Tam odgovarjajo hitro. Ali pa kontaktiraj enega moderatorja na tem forumu prek zs-ja (imajo oznako A1_ime).

Sem klical na vsezgodaj in sem jih dobil. Bodo zamenjali TV box. Škoda, da zadeve toliko časa trajajo, potrata časa in živcev.

Če so linije cel dan čisto zasedene, bi morda lahko malo povečali ekipo. Zelo slab “customer care”, moram reči.

Odgovor