Moj A1
Rešeno

Nedelovanje iptv


Pozdravljeni!

Televizija mi ne deluje ze od srede dalje. Takrat sem tudi prijavil napako. Multicast promet pride skozi, vendar nimam ikon, sporeda in ne morem gledat programov kot recimo planet tv ker napise da nimam narocnine.

Internet dela normalno.
Modem sem resetiral.
Albis sem tudi resetiral.
Albis sem ponastavil na tovarniske nastavitve in sedaj ne morem gledat nicesar, ne pokaze programov ni slike ni ikon od programov itd...

Kljub zagotovilu da me vceraj poklicejo me ni nihce poklical. Ker sem na OŠO se a1 izgovarja na njih. Govoril sem z ošo operaterjem, preverila sva vse kar se da preverit in je vse ok na njihovi strani.
Prosim da tole nekdo pogleda in da pravim ljudem naprej v resevanje.

Tudi racun sem reklamiral 5 dni nazaj in nisem dobil nobenega odgovora.
Odnos je tes katastrofalen, zal mi je da sem presel na kombo L namesto k drugem ponudniku...

Lp,Grega
icon

Najboljši odgovor od A1_Tamara 13 julij 2019, 12:42

Zdravo, glede tvojega primera so že obveščeni tehniki in te bodo kontaktirali.
Ogled izvirnika

Odgovori 17

Zdravo, glede tvojega primera so že obveščeni tehniki in te bodo kontaktirali.
KATASTROFA!!
Tudi pri meni enako!
Ze 14dni "odpravljajo" isto tezavo kot pri vas.

Vsakic znova razlagat kaj vse ne dela, vsakic znova isti odgovor.. Vas poklicemo nazaj cez nekaj ur.. NIC.

Napisemo e-mail za znizanje racuna... Mislite da smo dobili kaksen odgovor? Ne.
Ko sem zahtevala da nekdo pride in odpravi tezavo pa je biu odgovor da bo to placljivo.

Nikoli vec nic pri A1!
K meni je tehnik prisel za drug problem... So tudi meni rekli da bo placljivo. Samo ko vidijo kaksno je stanje seveda ne izstavijo racuna. Tezava pa kljub temu ostane.
@A1_Tamara ja so me kontaktirali, resili pa nismo nic. Kako je pa z mojo reklamacijo racuna, se lahko preveri se to prosim?

Lp,G
@GregaSLO reklamacijo rešuje oddelek za pritožbe. Najkasneje v 15-ih dneh, boš prejel odgovor. @tjasaradovan rešitev reklamacije lahko pošljemo po mailu ali pa na naslov naročnika v tiskani obliki. Lahko nam sporočilo ponovno posreduješ na info@A1.si in preverili bomo podrobneje.
No danes je ponedeljek, ob 18:00 pa moj tv izgleda glej priložene slike.
Dodatno pa sem ugotovil, da tudi stacionarna telefonija ne dela.

Se pravi imam 1/4 funkcionalen TV, delujoč internet in nedelujočo telefonijo.

KATASTROFA!!
Tudi pri meni enako!
Ze 14dni "odpravljajo" isto tezavo kot pri vas.

Vsakic znova razlagat kaj vse ne dela, vsakic znova isti odgovor.. Vas poklicemo nazaj cez nekaj ur.. NIC.

Napisemo e-mail za znizanje racuna... Mislite da smo dobili kaksen odgovor? Ne.
Ko sem zahtevala da nekdo pride in odpravi tezavo pa je biu odgovor da bo to placljivo.

Nikoli vec nic pri A1!
Pri meni traja odpravljanje težav že 2 meseca. Vsakič obvestijo tehnični sektor, ki naj bi me kontaktiral,pa nič.Takoj ko bo mogoče drugi operater.
Update:
Reklamacijo smo rešili.

TV-ja še ne. Torej 8 dni že... Danes dvomim da bo, jutri je petek, potem pa že vikend 🙂
Meni tudi ni delalo veliko programov.. Je pisalo, da nimam aktivne naročnine... Pa sem samo izključil tv vmesnik iz električnega omrežja, da se je resetiralo.. Pa vse dela..
Vse sem probal.
Danes je zacelo delat ene 2 uri nazaj tako da je tezava odpravljena.
Se na klic pocakam in to je to.

Hvala za pomoc.
Ne vem od kje vam informacija da dela, če pa slika še kar zmrzuje.
Račun ste mi tudi s celotnim zneskom poslali, prejšnji mesec sem ga plačal 4 dni pred rokom plačila, pa me ta mesec terjate da ga nisem in mi nabijate zamudne obrest.Kako vas ni sram zaračunavati storitve,ki jih niste opravili skladno s pogodbo.
Uporabniška raven 1
@oly65 Glede računa pošlji mail na info@A1.si Sodelavci tam bodo lahko preverili plačila in poslali pritožbo na pravi oddelek.
V prejšnjem stanovanju smo imeli 5 let ponudnika T2. Niti enkrat se ni zgodilo tole:



Tudi vmesnik je pri A1 slabši. Preglednost sporeda je bistveno bolj okorna, časovni zamik tudi neroden.
Živjo @jdonne. Glede težave se obrni na info@A1.si. Ne pozabi pripisati naročniških podatkov.
Ne odpisujete s tega naslova. Npr. glede programske sheme ni odgovora ...
Uporabniška raven 2
@jdonne
V prejšnjem stanovanju smo imeli 5 let ponudnika T2. Niti enkrat se ni zgodilo tole:



Tudi vmesnik je pri A1 slabši. Preglednost sporeda je bistveno bolj okorna, časovni zamik tudi neroden.


Tale napaka meni izgleda, bolj kot težava s HDMI/Scart kablom kot napaka na TV streamu. Si poskusil zamenjati kabel, ter HDMI vhod na TV sprejemniku?
Po 10-ih minutah je delalo ok naprej. Kabli so ok.

Odgovor