Rešeno

Napaka pri predvajanju


Uporabniška raven 3

 Zadnje 3 dni se mi na TV (običajno večkrat na dan ob različnih urah)  prekinja program in pojavlja napis “Napaka pri predvajanju”. Potrebno je resetidati box, včasih tudi 2-3x da ponovno prične delati. Zelo zoprna zadeva, še posebej v času OI, ko ti televizor crkne sredi košarkarske tekme :rage:

Porihtajte to:bangbang:

icon

Najboljši odgovor od A1_GasperB 24 August 2021, 13:41

Ogled izvirnika

Odgovori 9

A1 imam cele 4 dni, pa lahko pohvalim internet hitrost in moznost, da je zadeva brez vezave.

3 tv vmesniki preko plcja. ce dva gledata osti program, drugemu zamrzne slika, resitev drug mora gledat v casovnem zamiku takrat je ok.

OI samo ena televizija prizgana, kosarka, nemogoce gledanje, isto kot da bi se vrnil v leto 2020 v cas isdn adsl. ko je kockal siol. 

Sramota za taksne storitve na optiki. seveda bo zdaj krivo da imam z elektriko in ne direkt preko lan 

kabla. Jutri dobi vse skatlice A1 poslovalnica in nikoli vec A1.

Uporabniška raven 3

Pa dobro, a je komplet A1 na dopustu al kaj??

Dajte za hudiča že enkrat odpravit to napako!

Če odgovora še niste prejeli, vas prosimo, da nam vaše naročniške podatke javite prek klepeta v aplikacijah Whatsapp ali Viber.

Uporabniška raven 3

A1_GasperB saj se malo norčujete iz nas, a ne 🤔

 

Namreč 25.01.2021 sem vas kontaktiral na Viber-ju pa do danes po vseh mesecih čakanja še ni odgovora ☹

 

Predlagam, da vse skupaj odjavis. Veliko srece pri resevanju problemov. Nikoli pa ne pozabi skritega sligana , tv pri A1 na optiki te vrne v case 91 ko smo imeli isdn adsl. 
 

zgleda je prinernk za penzionidd wd re ki imajo en tv in grejo po dnevniku spat.

Uporabniška raven 3

In sranje se nadaljuje in to točno med finalom EP v odbojki.

In ko kličeš tehnično podporo se oglasi odzivnik ki ti pove da vejo za težave in se opravičujejo za nevšečnosti.

Podn od podna. Nesposobneži.

Čudno da pri položnicah nimate nikoli težav :rage:

Uporabniška raven 1

In sranje se nadaljuje in to točno med finalom EP v odbojki.

In ko kličeš tehnično podporo se oglasi odzivnik ki ti pove da vejo za težave in se opravičujejo za nevšečnosti.

Podn od podna. Nesposobneži.

Čudno da pri položnicah nimate nikoli težav :rage:

Pri meni isto. Seveda ni težav pri položnicah, ker tam očitno delajo bolj usposobljeni, kot v tehnični službi. Tehnična služba pa je POPOLNOMA NESPOSOBNA.

Zanima me ali vodilni pri a1 uporabljajo xplore tv. Oni so verjetno pri T2 ali pri kakšnem drugem operaterju, saj bi sicer verjetno vedeli za težave.

Tudi jaz se tolčem po glavi, zakaj sem zaradi nekaj € preklopil na A1.

Uporabniška raven 1

joj, ko vidim odgovore v smislu, dajte na sporociti svoje podatke in blaa blaa blaa… preko česa danes? telefon, fb, viber… kr neki, 100 kanalv a povsod kaos… lahko bi dal svoje podatke v flašo in vrgel v morje… mogoce bi prej…

Odgovor