Rešeno

Lahko obdržim raje stari TV vmesnik in vrnem Explore TV, ki ne deluje?

  • 5 november 2020
  • Odgovori 8
  • Ogledi 1127

Pozdravljeni,

 

Avgusta sem prešel na nov paket Xplore TV in po pošti prejel nov TV vmesnik Explore TV. Ta vmesnik ne deluje pravilno, stalno prikazuje obvestila da ni povezave / signala (na vsakih 20 sekund). Klical sem tehnično pomoč večkrat in so nekaj urejali vendar napake niso odpravili. Nazadnje so mi rekli da bo posredovano naprej in da me bodo poklicali vendar me nihče ni poklical v več tednih.

 

Imam še vedno stari TV vmesnik in tega uporabljam, saj ta DELUJE NORMALNO. Ali je možno, da obdržim stari TV vmesnik, ker novi ne deluje.

 

Prosim, naredite tudi nekaj glede vaše podpore, ker je zelo težko najprej nekoga dobiti na telefon potem pa sploh kaj rešiti. Imam tudi T-2 priključek na drugi lokaciji in njihova podpora ni perfektna, je pa hitrejša in bolj učinkovita.

 

LP

icon

Najboljši odgovor od SI24Team 6 november 2020, 20:50

Ja, točno ta napaka, ko jo vidva omenjata, se tudi pri nas občasno pojavi. Sicer moram reči, da ni toliko težav, slišim pa od drugih, da se jim to dogaja pogosto.

 

Precej je očitno, da so s tem prehitro štartali. Bolje bi blo, da bi pustili staro opremo in to zadevo zrihtali tako kot je treba. Je pa mogoče tudi krivda iz strani uporabnikov, ker je bilo ogromno tečnežev, ki so pisarili po fb in še kje drugje in pritiskali če bo kdaj prišlo do kakšne posodobitve kar se tiče tv-ja. In so se posledično ustrašili da bi marsikoga na ta račun izgubili. 

Vsekakor bi bilo boljše, da bi novo aplikacijo naredili v nulo in prišla pač malo kasneje kot tudi oprema.

Ogled izvirnika

Odgovori 8

Uporabniška raven 4
Značka +2

Zdravo,

Glede podpore uporabnikov se s tabo strinjam. Že ko samo pogledam na forum, moderatorji sploh ne odgovarjajo več na vprašanja ali pa odgovorijo po enem tednu, kar je katastrofalno neprofesionalno.

 

Glede tv komunikatorja. Da prihaja do napak - potrjujem tudi sam, sicer so zadevo občutno izboljšali, kot je bilo to naprimer maja ko se je stvar lansirala.

 

Moj nasvet: Obdrži stari komunikator. Prvo ti bodo itak poslali opomin, da moraš vrniti staro opremo, šele potem bodo zahtevali kakšno plačilo. (tako je bilo pri meni, ko nisem takoj poslal starega modema nazaj)

 

Ker uradno (kot sem izvedel) stari tv komunikatorji niso več del njihove ponudbe pri novih paketih in se jih ne bo več uporabljalo.

 

ps.: A1 podpora, razmislite o kakšni novi zaposlitvi, da boste malo bolj odzivni, ne da ostali uporabniki vedno odgovarjamo na vprašanja, za katere ste vi zadolženi. Ali pa nas plačajte za to. Lp

Hvala za odgovor. Pri meni se problem ni izboljšal, še vedno ni mogoče gledati TV z novim komunikatorjem. Upam, da opomina ne bodo poslali še veliko časa in da bo stari komunikator naprej deloval kakor je vsa ta leta. Sploh ne vem, če lahko kaj še naredim.

Uporabniška raven 1

Hvala za odgovor. Pri meni se problem ni izboljšal, še vedno ni mogoče gledati TV z novim komunikatorjem. Upam, da opomina ne bodo poslali še veliko časa in da bo stari komunikator naprej deloval kakor je vsa ta leta. Sploh ne vem, če lahko kaj še naredim.

Pri meni se pojavi podoben problem, če izklopim in ponovno vklopim modem. Po vsakem ponovnem vklopu modema moram komunikator izklopiti iz elektrike in potem deluje. Po zamenjavi komunikatorja sem moral zamenjati tudi HDMI kabel. Lahko poskusiš tudi s kakšnim drugim HDMI kablom.

Uporabniška raven 4
Značka +2

Ja, točno ta napaka, ko jo vidva omenjata, se tudi pri nas občasno pojavi. Sicer moram reči, da ni toliko težav, slišim pa od drugih, da se jim to dogaja pogosto.

 

Precej je očitno, da so s tem prehitro štartali. Bolje bi blo, da bi pustili staro opremo in to zadevo zrihtali tako kot je treba. Je pa mogoče tudi krivda iz strani uporabnikov, ker je bilo ogromno tečnežev, ki so pisarili po fb in še kje drugje in pritiskali če bo kdaj prišlo do kakšne posodobitve kar se tiče tv-ja. In so se posledično ustrašili da bi marsikoga na ta račun izgubili. 

Vsekakor bi bilo boljše, da bi novo aplikacijo naredili v nulo in prišla pač malo kasneje kot tudi oprema.

Uporabniška raven 1

Še to: Če imaš komunikator priklopljen na razdelilno letev obstaja možnost, da kakšna naprava priklopljena na isto letev povzroča motnje. Poskusi s priklopom komunikatorja preko druge vtičnice, če je ta možnost. 

No, da si ne boste mislili, da ste edini s takimi težavami.
Pred cca 10 dnevi sem se tudi sam odločil, da zamenjam paket in s tem dobil nov digitalni sprejemnik Xplore. Napaka za napako se kar vrtijo. Tudi sam razmišljam, da bi obdržal star sprejemnik, ki je deloval brezhibno in veliko hitreje kot nov. Sreča, da se s novim paketom nisem vezal, ker če se to ne bo uredilo v zelo doglednem času, grem drugam.

Živijo,

 

je možno da nekdo malo posname s telefonom pa npr. na YouTube uploada tole preklapljanje programov pa brskanje po meniju na XploreTV, da vidmo kaj tolk ne dela? :)

Sprašujem se kako je lahko še slabše od “ta starega” vmesnika saj je tastari največji možni CRAP…

 

Namreč sem ful na meji ali bi šel na Telekom al bi še probal ta jajc, ker je malo bolj poceni pa da mi ni treba tvegat kakšnih zapletov pri menjavi neta s temi cigani...

Pozdravljeni vsi.

Uhm, sem blizu prestavitve iz Telekoma na A1. Trenutno mi na Telekomu deluje vse BP, je pa A1 cenejši.

Me pa sedaj resno skrbi kaj je s tem komunikatorjem... A sedaj to deluje ali so še vedno težave? Ker sem precej občutljiv na "polizdelke" ne želim izgubljati živce, če ugotovim, da to ne deluje, kot bi moralo.

Hvala 

Odgovor