Moj A1

L KOMBO shema je šla po gobe


Zdravo!

Pred približno enim tednom  nas je teh služba A1 telefonsko obvestila, da so posodabljali strojno opremo v centrali.

Ti popravki naj bi odpravili motnje pri sprejemu TV signala (zmrzovanjein kockanje slike).

Taiste motnje so ostale in so se nadgradile v nedelovanje 1/3 programov v shemi kombo L.

O tem so bili večkrat obveščeni po el.pošti, saj je telefonsko misija nemogoče.

Nihov  zadnji odgovor (citirano):

“Pozdravljeni,
prejeli smo vaše sporočilo in ga posredovali v pristojni oddelek.
Potrudili se bomo, da vam odgovor posredujemo v najkrajšem možnem času.
Lep pozdrav,”

Zanima me, če kdo ve koliko časa je po novem njihov najkrajši možni čas in, kako priti do popusta na položnici glede na to, da pogodbenih obveznosti niso sposobni izpolniti?

Ima kašen podobne izkušnje oz. kako to rešuete?

Lep pozdrav

JC

 

 


Odgovori 1

Jaz imam izkušnje s težavami in neizpolnjevanjem pogodbe. Pozabi na A1 in menjaj ponudnika storitev.

Odgovor