Moj A1
Rešeno

Kaj sploh lahko še storim?

  • 24 september 2020
  • Odgovori 5
  • Ogledi 322

Pozdravljeni!

Res ne vem kje bi začel.To kar se dogaja pri meni ni več normalno. Probal bom čim bolj na kratko opisati kakšne težave se dogajajo in kaj vse sem že naredil da bi se rešila zadeva! V glavnem,1.9 sem bil priklopljen na paket A1 Net+TV L Vse lepo in prav,če se ne bi zataknilo že pri tehniku ki me je priklapljal Imel je s seboj samo 10m optične vrvice,takoj sem mu rekel da bo premalo,mi je dal štuko in še meter in pol vrvice Ok,res jo je samo toliko zmanjkalo Mudilo se mu je pa tako kot bi bil požar v hiši Še modem se naložil ni tako kot je treba,malo objasnil in šel! Začnem brskati po programih,slika katastrofa Ga kličem nazaj,pravi kliči center Kličem center,po eni uri dobim študenta,mu rečem kaj je,pravi bom dal naprej. 14 dni se nihče ni oglasil,klical vsak dan Ne šljivi nihče No 14.9 se oglasi tehnik,pravi bova hitro rešila Zamenja tv komunikator,isti klinac,menjamo vrvico,isti klinac!! Pravi to je pri Telekomu težava,treba zamenjat port. Ok Res dobim čez tri dni sms da se bosta tehnika iz A1 in Telekoma oglasila ob osmi uri in naj zagotovim prisotnost Zrihtam prisotnost,ob osmih se javi A1 tehnik,pravi jaz sem šele štartal iz Ljubljane Res pride ob devetih,Telekomovca od nikoder On meri internet,pravi tole je ok,port je treba zamenjat Telekomovca od nikoder Ob 12-ih kliče Telekomovec,pravi če sem doma Itak da nisem bil,a ga bom čakal cel dan No je rekel da bo zamenjal port,ko pridem domov naj preverim Jaz domov,isto sraaaaaanjeee! V tem dobim sms od A1 da so stvar uredili in naj uživam v storitvah ki jih ponuja A1!!! Kateriiiihhhh če mi TV ne dela Nihče ne pokliče,telefonske številke skrivajo,nikogar ne moreš kontaktirat razen tistih jadnih študentov ki samo naprej posredujejo,ti pa čakaj in čakaj v nedogled da se te kdo usmili!!! Evo že tretji dan se nihče ne oglaša,kaj naj storim,da se mi zmeša pred TV,jo zažgem,potrgam tisto usrano poštukano optično vrvico……..

Pa kaj je to za en servis,kako se servisirajo stranke??? Tak način,to je eno veliko sranje Sin je ravno tako nameraval prestopiti na isti paket,zdaj ne bo niti pod razno,pa marsikdo drugi tudi ne ker reklama je padla,zeloooo slaba!!!

Kaj naj naredim,al naj odjavim vse skupaj in grem k drugemu...Najverjetneje se bo to tudi zgodilo

No zaenkrat toliko,upam da bo kdo tole prebral,upam da tudi kdo ki namerava prestrtopiti k A1 V razmislek!!!

L.P!!!!

icon

Najboljši odgovor od heeroy 25 september 2020, 13:56

No zdaj mi pa tudi internet več ne dela Kličem na center,enkrat,dvakrat Bomo sporočili servisni službi. 4 ure so že minile,nihče nič....Petek je,po vsej priliki bom odrezan od sveta cel vikend,ker gispoda med vikendi ne servisirajo strank....Adijo pamet Po moje da je to to Folk,ne hodite na A1. Dokler dela je vse ok,ko neha delat..…Se grem stavit da v Tanzaniji prej uredijo zadevo kot tukaj

Obuuuuppp!!!!!

Ogled izvirnika

Odgovori 5

No zdaj mi pa tudi internet več ne dela Kličem na center,enkrat,dvakrat Bomo sporočili servisni službi. 4 ure so že minile,nihče nič....Petek je,po vsej priliki bom odrezan od sveta cel vikend,ker gispoda med vikendi ne servisirajo strank....Adijo pamet Po moje da je to to Folk,ne hodite na A1. Dokler dela je vse ok,ko neha delat..…Se grem stavit da v Tanzaniji prej uredijo zadevo kot tukaj

Obuuuuppp!!!!!

Uporabniška raven 3

Zdravo,

Ja, verjamem, da je to neprijetna situacija. Ampak je pa dejstvo, da ne moreš zaradi tega metati vseh v isti koš in jim odsvetovati A1.
Sam do zdaj nisem imel večjih težav s tehnično podporo, zadnič sem pisal na forumu, da sem imel na optiki nihajočo hitrost in se je to uredilo v roku dveh dni. 
Telefonskih številk nihče ne skriva. Kličejo te iz klicnega centra in za to uporabljajo enotno številko. Glede tvoje težave pa - kontaktiraj jih preko Facebooka na zasebno sporočilo. Po mojih ugotovitvah, ko sem jih rabil so bili tam še najbolj odzivni in so mi vse stvari uredili v roku ene ure do enega dneva. Je pa pri terenskem obisku krivda iz obeh strani tako iz Telekoma kot z A1. Če je bil dogovor ob 8 uri se pač pride ob 8 (ajde, če je kakšnih 15 minut razlike) to ni problem. Zahtevaj, da naj prideta še enkrat oba tehnika in oddaj zahtevek za reklamacijo za nedelovanje storitev v tem obdobju do dneva, ko bo vse delovalo normalno.

 

Če bi vas en mesec nategovali,če cel mesec nič ne bi delovalo,če vaak dan kličeš na center in nobenega odziva....Me zanima kakšno mnenje bi imeli Evo od zjutraj me še nihče ni kontaktiral pa 3x sem klical na center To zame ni normalno...Lepo pa da ste prebrali moje pisanje in podali svoje mnenje 👍

Peti dan že brez vsega Brez neta,brez televizije Pa kaj je to A je to normalno V enem mesecu kitajci zgradijo tovarno,naši kurci ne morjo enga kurčevega signala zrihtat FOOOLLLLKKKK STRAN OD A1 ČE STE PAMETNI 

Uporabniška raven 1
Značka +3

Živjo @heeroy javi se nam v zasebno sporočilo z naročniškimi podatki, da lahko preverimo težavo.

Odgovor