Rešeno

HBO vmesnik


Zakaj je vmesnik za HBO narejen tako primitivno da si ne moreš poiskati filma drugače kot brskati po vseh podmapah po vrsti? TO je kot da bi imeli DOS operacijski sistem na novo kupljenem računalniku. Še tako izgleda, zgoraj dejansko vidiš mape in podmape v katerih brskaš po strežniku. V DOS-u  obstaja vsaj ukaz za iskanje po vseh mapah, vaš vmesnik pa ne zmore niti iskanje v eni mapi.

HBO GO na mobilnem telefonu sicer ima vmesnik od HBO, lahko hitro najdeš kaj bi gledal, a kaj pomaga če vaša zastarela aplikacija ne podpira zrcaljenja Mirroring). To pomeni da je video na zahtevo pri vas res le samo za zeeelooo potrpežljive. 

Če primerjam z vmesnikom , ki sem ga imel pri Mobitelu, je vaš pod vsako kritiko. Res sem zelo razočaran in bom verjetno kmalu (spet ) nazaj na Mobitel, seveda če ne bo izboljšav.

icon

Najboljši odgovor od A1_Urska 31 March 2020, 17:37

Ogled izvirnika

Odgovori 6

Uporabniška raven 3
Značka +3

@gmilosev  Prenova programske opreme je v pripravi. Datuma sicer še ne moremo napovedati, upamo pa, da nam bo uspelo čim prej.

Če pobrskam po vašem forumu na to temo je že vsaj leto in pol enak odgovor,  da se dela na tem. In edina sprememba je to da je vaša aplikacija XploreTV po novem plačljiva. Tudi če vam že plačujem naročnino, za do pet naprav. Ta naj bi bila nadomestilo za 3 let staro verzijo MobiaTV.  Kolikor jaz vem, Mobia ne podpira novejše Android-e (9 ali več). Ali to pomeni da moram kupovati le starejšo opremo? Ali je tukaj zavohati zavajanja potrošnikov? Hmm...

zakaj ne morem gledati oddaj za nazaj danes 1.4.21 ob 20

pravi da je v nekem varnem načinu. sem resetiral modem in ni nič

na telefon se sploh ne javljate

ignoranca na višku

Imam premium paket in na hbogo na compu lahko gledam, recimo Mayans M C. vse sezone na tv pa samo zadnjo.

pa ne recte, da to na tv ni možno, ker na telekomu je bilo to vse možno.

in po 3 mesecih pri vas mi je res žal, da sem pristopil k vam.

tv vmesnik se včasih sam resetira tudi večkrat na dan

pa lep večer in lepo spanje ob vaši pozornosti do nas uporabnikov. ki smo prepuščeni na milost in nemilost vašemu telefonskemu odzivniku na katerega tipkaš številke in po 5 minutah ti prijazni odzivnik pravi, da ne bodo sprejeli vašega telefonskega klica

 

Uporabniška raven 3
Značka +3

Živjo bhrova18. Za preveritev motenj v delovanju storitev potrebujemo podatke o naročniku. Za pomoč je na voljo naša virtualna asistentka Aida (desno spodaj), ki pogovor lahko preusmeri do prostega svetovalca, ki bo primer ustrezno preveril. 

Pozdravleni, pred tednom sem zamenjal paket. Iz kombo L sem prešel na A1 net + TV L. Na žalost je prišlo tudi sporočilo da moram stare komunikatorje / vmesnike ali kukrkol se že imenujejo vrniti nazaj po pošti. Težava je, ker pri novih je samo odprtina HDMI, stari pa so imeli še nek AV izhod kamor sem priklopil TV preko  SCARTA. A lahko obdržim to staro škatlo pa novo pošlem nazaj, saj TV deluje na stari škatli ali imate kakšne adapterje?

LP Gašper

Uporabniška raven 3
Značka +3

@gtominse V tem primeru bodo tehniki poslali še adapter za SCART. Lahko jim pošlješ kar elektronsko sporočilo na tehnicna.podpora@A1.si ali pa nam pišeš v spletni klepet (spodaj desno lahko pričneš pogovor z A1do, virtualno asistensko, ki te lahko usmeri do svetovalca).

Odgovor