Rešeno

Android TV in kompatibilnost z A1 TV komunikatorjem


Pozdravljeni!

Obračam se na vas s prošnjo, da rešimo nastale težave in je rešitev možna z malo vaše dobre volje. Kot vaš naročnik imam štiri naprave oziroma digitalne sprejemnike KSTB3019m (Xplore TV box).. Na dveh televizijskih sprejemnikih delajo brez težav, na dveh pa imamo velike težave.. Težava je v tem, da sta dva TV sprejemnika “Android TV”, ki delujeta na 60HZ, vaše naprave pa delujejo le na 50HZ.. Pa ji bilo vedno tako.. Še nekaj mesecev nazaj so vaši sprejemniki (Xplore TV box) v nastavitvah imeli možnost izbire resolucij zaslona 50 ali 60HZ.. Ročno sem nastavil na 60HZ in je bil kakšen teden mir.. Zdaj ko ste z “nadgradnjo” sistema umaknili možnost nastavitev za novejše Andorid TV sprejemnike oziroma nastavitve resolucije spremenili, pa se težave pojavljajo vsakodnevno.. Preprosto ko se sprejemnik zažene pokaže sliko za kako sekundo in utripa.. Tudi po 15 minut je potrebno, da med utripanjem zaslona v nastavitvah uredim na 720p 50HZ kjer vsaj za silo dobim zaslon in lahko gledam TV vse dokler je sprejemnik prižgan (Xplore TV box).. Pred nadgradnjo sem lahko nastavil, da se ta vaš sprejemnik ne ugaša in je bilo manj težav, zdaj pa te možnosti ni več z “nadgradnjo” sistema.

V glavnem lepo vas prosim, da stopite v korak s časom in omogočite ogled vaše TV ponudbe tudi z novejšimi TV sprejemniki 60HZ saj je v nastavitvah “informacije EID” fiksno nastavljeno 1080p 50HZ in digitalni sprejemnik se vsakič sam nastavlja na to prednastavljeno vrednost.

icon

Najboljši odgovor od A1_Urska 10 maj 2021, 15:54

@zmefki Za pomoč smo prosili na sodelavce na pristojnem oddelku in prosili so nas za več informacij, da lahko primer podrobneje preverijo. Nam v zasebnem sporočilu sporočiš še model TV sprejemnika in naročniške podatke?

Ogled izvirnika

Odgovori 2

Pa še to.. Sem klical pred kakim mesecem tudi na vašo številko za pomoč naročnikom in sem vašemu zaposlenemu predstavil težavo.. Se je strinjal z mojimi ugotovitvami in obljubil, da bo zadevo dal naprej v reševanje vendar storjenega kljub njegovi prijaznosti (tu pa kapo dol) še ni storjenega nič..

Uporabniška raven 3
Značka +3

@zmefki Za pomoč smo prosili na sodelavce na pristojnem oddelku in prosili so nas za več informacij, da lahko primer podrobneje preverijo. Nam v zasebnem sporočilu sporočiš še model TV sprejemnika in naročniške podatke?

Odgovor