Moj A1
Rešeno

Pravice stranke pri zavarovanju mobilne naprave


Ali obstaja omejitev casa, ki ima A1 na razpolago da resi moj primer ce se kaj zgodi mojemu telefonu.

V splošnih pogojih je cel spisek pravic operaterja ki zavarovanje posredno nudi in razna kritja za zavarovalnico, o pravicah potrošnika pa bolj malo. 

Če mi telefon pade koliko casa imate pravico se ukvarjat z njim? kajti, sem kupil točno določen model teflona ker takega si želim /rabim, nadomestni telefon pa dvomim da bo enak mojemu. 

Koliko casa si pridržujete pravico preden dobim nazaj moj telefon oziroma novega v primeru škode ki je opravičljiva pod zavarovalnimi splošnimi  pogoji?

tega podatka v splošnih pogojih, ali v pogostnih vprašanjih ni. Razen v petnajstem členu, nek namig na 15 dni zelo slabo dorečen.kaj točno pomeni tisti 15 clen, da v 15 dneh bo moj primer resen? a je to omejitev za vas ki posredujete pri tem zavarovanju?

v naprej se vam zahvaljujem za odgovor.

PS (moj telefon je cel, in brezhibno deluje in je tudi zavarovan kot je bil prejšnji. nisem se koristil zavarovalnice. Moj interes je usmerjen v dejstvo ali se to zavarovanje sploh splača, kajti  v dveh letih to ni zanemarljiv strošek, ce moram lih enako kupit nov telefon, ker ta zgodba traja predolgo.)

icon

Najboljši odgovor od A1_GasperB 25 januar 2021, 09:33

Opravičilo za pozen odgovor.  Točnega roka za ureditev reklamacije v teh primerih žal ni saj gre za izvengarancijsko popravilo, se pa vedno trudi izvajalec po najboljših močeh in možnostih.

Ogled izvirnika

Odgovori 1

Opravičilo za pozen odgovor.  Točnega roka za ureditev reklamacije v teh primerih žal ni saj gre za izvengarancijsko popravilo, se pa vedno trudi izvajalec po najboljših močeh in možnostih.

Odgovor