Neodzivna pomoč


Uporabniška raven 4
Značka +2

Zdravo vsi!

 

V preteklih temah sem velikokrat kaj komentiral, dal kakšen nasvet komu/pomagal, če se je dalo. Tudi storitve, ki jih imamo od A1 delujejo dobro, zaenkrat se nad tem nimam kaj pritožiti (in upam, da bo tako tudi v prihodnje).

 

Sem pa ugotovil, da se uporabniki ogromno pritožujejo nad vašo neodzivnostjo, ko vas kličejo ali vam pišejo za pomoč.

 

In ja, se moram zelo strinjati s tem, kar pravi veliko uporabnikov. Vaša odzivnost je katastrofalna, z eno besedo - pomoči iz vaše strani sploh ni.

 

Sicer ni bilo nujno, prosil sem samo, če lahko tehniki preverijo, če sem na modemu pravilno nastavil ojačevalec (da sem vzpostavil wi-fi bridge). Pisal sem vam na FB messenger, klical sem vas, tehnik me ni poklical, pa je od tega že 4 - 5 dni. In me ne rabi klicat, ker sem potem vse sam uredil. Torej, po tem sklepam, če bi imeli težave z internetom, bi verjetno ostal brez vaše pomoči in mogoče tudi brez interneta.

 

Že samo ko pogledam tale forum, je veliko tem, na katere moderatorji odgovarjate z ogromno zamudo, mislim da ni treba posebej komentirati.

 

Glede na to, da imate baje preko 500.000 uporabnikov, mislim, da vam nebi bil problem zaposliti dodatnih 15 ali 20 ljudi, ki bi bili zadolženi za pomoč uporabnikom. Ker tole, kar je zdaj je res katastrofa. 

 

Kot sem rekel, imam srečo, da nam zaenkrat vse dela. Zato nimam razloga da menjam. Ampak, če mi kdaj kaj ne bo delalo, me skrbi, koliko časa bom brez te storitve. In če se bo kaj poznalo na koncu na računu zaradi izpada, ki ni moja krivda. Ker pri pošiljanju računov pa nikoli ne zamujate.

 

Lep večer vsem


Odgovori 2

Kaj st vi padli z lune, sami se hvalite na veliko!

Kaj  še ne veste kakšne težave je s pobiranjem pošte??

Dajte se malo skup spravit.

 

No končno si doumel zakaj sem se prepiral s tabo 2 meseca nazaj. Forum pomoč je ok, ampak ko ne zadostuje, rabiš tehnika od a1, njega pa ne dobiš, ker imajo podporo v k...u. In še zdaj ni glede tega nič urejeno.

Odgovor