F.A.Q.

Kaj je potrebno preveriti preden telefon oddaš na servis?


Se telefon kar naenkrat ne odziva več? Je zaslon potemnel in je neodziven? Javlja, da ni vstavljena SIM kartica? Servis? Panika?

 

Samo brez panike. Tukaj navajamo nekaj kratkih nasvetov, kaj je dobro še preveriti preden se odločiš telefon oddati v servisno popravilo.

  • Če je zaslon črn in ne reagira na pritiskanje tipk, poskusi napolniti svoj mobilni telefon in s tem preveri ali je razlog za neodzivnost mogoče prazna baterija. Če se ne zgodi nič, poskusi polniti še prek druge vtičnice ali če imaš možnost, z drugim polnilcem.

 

  • Naredi »mehko« ponastavitev svojega mobilnega telefona. Pri starejših mobilnih telefonih si za takšen reset pri prižganem telefonu samo odstranil baterijo in jo nato ponovno vstavil. Današnji pametni telefoni pa odstranitve baterije pogosto ne omogočajo, zato je za takšno ponastavitev potrebno hkrati pritisniti na kombinacijo tipk.

Pri napravah Apple držiš hkrati gumba »Sleep/Wake« in gumb Domov »Home button« za vsaj 10 sekund, dokler se ponovno ne prikaže jabolko. Kombinacija tipk je lahko tudi drugačna, odvisno od modela iPhona. Več najdeš tukaj: https://support.apple.com/sl-si . 

 

Tudi pri napravah z operacijskim sistemom Android je za ponastavitev potrebna kombinacija določenih tipk, navadno tipke za vklop/izklop in tipke za znižanje glasnosti. Tipki ravno tako pritisneš in držiš toliko časa, dokler se telefon ponovno ne zažene. Je pa lahko kombinacija tipk pri različnih znamkah in modelih Androida tudi drugačna.

 

  • Če tvoj mobilni telefon samo ne zazna SIM kartice bi bilo dobro ugotoviti ali je razlog za to v SIM kartici ali v telefonu.

To preveriš, če SIM kartico vstaviš v drug mobilni telefon. Če se tudi tam pojavi isto, bo najverjetneje potrebna samo menjava SIM kartice na prodajnem mestu. Lahko preizkusiš še drugo SIM kartico v svojem mobilnem telefonu, tudi tako preveriš ali je razlog za dogajanje potrebno iskati v SIM kartici ali v mobilnem telefonu. 

  • Hm, še vedno nič?

Potem bo potrebno, da razlog za nastalo situacijo preverijo na pooblaščenem servisu. Pred oddajo naprave pa poskrbi še, da shraniš podatke s svojega mobilnega telefona oziroma, da so podatki, kot so fotografije in kontakti, sinhronizirani z Google računom ali z iTunes. Na servisu navadno najprej vedno uredijo povrnitev tovarniških nastavitev, s čimer se zbrišejo tudi podatki na tvojem mobilnem telefonu. 

Vse glede postopka uveljavljanja garancije in servisnega popravila najdeš tukaj: https://bit.ly/2pgJSAC .


Odgovori

Še ni odgovorov

Odgovor